Categories: Spor

14. Sea To Sky Enduro Motosiklet Yarışları Sona Erdi

Bu yıl 14’ncüsü düzenlenen Sea To Sky Enduro Motosiklet Yarışları, Tahtalı Dağı’nda düzenlenen dağ etabıyla sona erdi. Yarışın hemen ardından ödül töreniyle organizasyon sona ererken, sporculara ödülleri verildi.

Kemer Belediyesi’nin destekleriyle Kemer Enduro Motosiklet Kulübü (KEMK) tarafından düzenlenen yarışların ödül töreni, 2365 metre yükseklikteki Tahtalı Dağı’nın zirvesinde yapıldı.

Ödül törenine, Kemer Kaymakamı Ahmet Solmaz, Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Belediye Başkan Yardımcısı Emin Gül, Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürü Yavuz Gürhan, Kemer Belediyesi Meclis Üyesi ve KEMK Başkanı Semih Özdemir, Kemer Belediyesi Meclis Üyesi Özcan Çeliktaş, Kemer Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Mehmet Derya Baytekin katıldı.

Toplam 42 ülkeden 400’ü aşkın sporcunun katıldığı yarışların en zorlu etabı olarak nitelendirilen dağ etabında sporcular, deniz seviyesinden 2365 metre yükseklikteki Tahtalı Dağı’nın zirvesine çıktı.

Yarış sırasında sporcular, ormanlık alanlardan, su birikintilerinden, dar patikalardan ve dağlık alanlardan geçerken zaman zaman zor anlar yaşadı.

Kıyasıya mücadelelere sahne olan yarışların dağ etabını Güney Afrikalı Wade Young kazandı. İkinciliği Güney Afrikalı Travis Teasdale elde ederken, yine aynı ülkeden Matty Green ise üçüncü oldu.

 

Hedefimiz dünya şampiyonasını Kemer’de yapmak

Cumhuriyet’in 100’ncü yılında yarışların sorunsuz şekilde tamamlanmış olmasından dolayı mutlu olduklarını belirten Kemer Kaymakamı Ahmet Solmaz, yaptığı konuşmasında, “İlçemizin en iyi şekilde tanıtılmasından dolayı mutluyuz. Yarışta dereceye giren sporcuları tebrik ediyorum. Hedefimiz dünya şampiyonasını Kemer’de yapmak. İnşallah bu gerçekleşecektir. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.” diye konuştu.

 

Emeği geçenlere teşekkür ederim

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, yaptığı açıklamada, bu yıl 14’ncüsü düzenlenen yarışlarda emeği geçen başta KEMK Başkanı Semih Özdemir’i ve ekip arkadaşlarını tebrik ettiğini söyledi.

 

Kemer Belediyesi olarak yarışlara büyük destek verdiklerine işaret eden Başkan Topaloğlu,

Yarışların Kemer’de yapılmasından dolayı mutlu olduklarını ifade ederek şunları söyledi; “Dört gün boyunca süren yarışlar güzel geçti. Denizden zirveye çıktılar. Bu tür organizasyonları yapmak gerçekten zor. 14 yıldır bu işe gönül veren KEMK Başkanı Semih Özdemir ve ekibine teşekkür ediyorum. Kemer Belediyesi olarak biz de her sene içinde oluyoruz ve yarışlara destek vermeye devam edeceğiz. En güzel tanıtım budur. Yarışa katılan tüm sporcuları kutluyorum.” dedi.

KEMK Başkanı Özdemir ise yarışlarda emeği geçenler ve yarışa destek veren tüm kurumlara teşekkür ettiğini kaydetti.

Yarışta dereceye giren sporculara ödüllerini Kaymakam Solmaz, Belediye Başkanı Topaloğlu ve Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürü Gürhan verdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Recent Posts

Dijital Pazarlama Artık Bir Seçenek Değil

Bir işletmeye ihtiyaç duyan müşteri artık çevresine sormak yerine önce telefona bakıyor. Google'da arıyor, Instagram'a…

10 saat ago

Kayar Otomatik Kapı Sistemleri ve Mimari Çözümler

Yüksek Trafikli Ticari Yapılarda Geçiş Mühendisliği: Kayar Otomatik Kapı Sistemleri ve Mimari Çözümler! Modern ticari…

20 saat ago

Drone Çekimi Fiyatları Neye Göre Belirlenir?

Drone teknolojisi, son yıllarda birçok sektörde vazgeçilmez bir araç haline geldi. Gayrimenkul tanıtımlarından inşaat projelerine,…

21 saat ago

Kamu Bilgi ve İletişim Teknolojileri Konferansı 2026 İçin Geri Sayım!

Türkiye’nin teknoloji ve inovasyon üssü Bilişim Vadisi, kamu ve özel sektörü bir araya getirecek dev…

1 gün ago

İş Dünyası WORLDEF Istanbul 2026’da Buluştu

İş dünyası yılın en büyük e-ticaret organizasyonlarından WORLDEF Istanbul 2026'da buluştu! 11-13 Haziran tarihleri arasında…

2 gün ago

Herkes İçin Yapay Zeka Platformu Nedir? Nasıl Kullanılır?

Dijital dönüşümün ve teknolojik kalkınmanın merkezinde yer alan yapay zeka, artık sadece profesyonellerin değil, toplumun…

4 gün ago